En härlig Måndag



Idag skiner solen så att det är synd att sitta inne vid datorn och jobba...men jag måste.
Jag har en trycksak som skall bli klar i denna veckan och acess uppgifter, en hemsida som skall färdigställas och lite till, suck.
När det är så skönt väder vill jag helst bara promenera runt med Losan och sola mitt vinterbleka ansikte.
I morgon är det kurs för mina damer igen och det ser jag fram emot, ska bli kul:)

Eftersom det är Måndag så blir det till att köra Ida till Tofta (ridning) vi får plocka upp Camilla på vägen.
På hemvägen får jag handla det som fattas till frukost i morgon.
Milou följer med ut till Tofta och umgås med Zeke en stund (stallets egen vakthund).

Känns som att jag får planera in en snabb middag idag så att vi hinner äta innan vi åker...vad sägs om lappkojs med stekt ägg? Jättegott!

Väl hemma igen får det bli en snabbis in på Ica...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0