En hektisk period framöver



London är en fantastisk stad och jag önskar av hela mitt väsen att vi kan åka dit snart igen.
Att drömma sig bort när vardagen blir för påtaglig är ett måste annars blir jag knäpp.
Det är många ideér och projekt på gång framöver, både genom skola och privat.

Någon trevlig resa skall det bli och en och annan spännande auktion, men annras får jag ligga lågt tills jag har fått min reading av Lena Ranehag och gått färdigt mina akupressurbehandlingar.

Annars vågar jag inte sätta mig i ett flygplan...saker flyger runt omkring mig och saker går sönder och det elektriska pajar när jag är i närheten...jag måste balanseras och lära mig min läxa:)

Hoppas att det sker snart för jag blir snart tokig...som vovven min, fast värre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0