En hemsk vecka



Den här veckan har varit (hittills) en usel skolvecka...får inte något gjort.
Vi jobbar med access databas och jag har verkligen fastnat.
Hur jag än gör så blir det fel och jag får börja om från början, allt detta skrivande med data i
tabeller och sen funkar det inte, arghhh!

Kan man hata ett dataprogram? eller är det mängden av arbete som är problemet?

Helst vill jag bara vara...läsa en bra bok och fräscha upp huset med lite färg och nya tyger, men ,men sånt får vänta.
På fredag blir det skolan, hoppas att det inte snöar i helgen då vi ska köra bil tur & retur denna gången.

Ikväll måste jag släppa allt en stund, för då ska vi på VIP kväll på Jula...mat och dryck och 10% rabbatt som lockar, kanske köpa nåt till hemmet som behövs inför vårens intåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0