Första kursen...



Nu har datakursen kommit igång och jag tycker att vi hade det riktigt trevligt:)
Jag hoppas att mina damer känner att de får ut nåt av min planering och att de kan ta till sig informationen som de får.
Jag tycker att intentionerna är riktigt bra och att de kommer att lära sig mycket nya tips och tillvägagångssätt vad det gäller datorhantering.

Men min lilla nyinköpta projektor skall jag allt lämna tillbaka till net on net ,för den var rent ut sagt helt väderlös, ingen ljusstyrka överhuvudtaget, snacka om falsk marknadsföring om varan.

Jag får använda mig av gamla beprövade metoder i min handledning av damerna, funkar utmärkt.

Annars så har veckan börjat bra och idag sken t.o.m. solen under hela dagen.
Fast snön får gärna försvinna helt nu, är riktigt trött på vintern vid det här laget:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0