Har jättemycket att göra nu:)



En vacker syn för ögat...snart börjar det...våren med all grönska och alla underbara blommor.

Har förberret mig noga för min första kurs i morgon förmiddag för mina damer 60+
Det skall bli jättespännande:)

Samtidigt har jag en massa andra projekt på gång, min nystartade webshop som även blir mitt slutprojekt.

Jag hoppas givetvis på lite försäljning annars är det kul att designa tröjor och släppa loss lite på alla ideer som ockuperar mitt huvud.
Finns det för mycket där inne som aldrig kommer ut blir jag så rastlös och ofokuserad...

Milou skötte sig hur bra som helst på den nya hundkursen i söndags...lite imponerad faktiskt.
Den sista kvarten gav han upp och kollade in vad de andra deltagarna gjorde (för många intryck på en gång)men han var lugn.

Stolt som en tupp är jag...renoveringen i kontoret är inne på finlir med möbler, såå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0