Hemma igen efter en skön helg

/></a><p><a href="http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=UzH41yieI4fSd4k8ZVcIw9I1#bikiniGallery" title="Är du Nellys nästa bikinidesigner?">Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!</a></p></div>




Kan behöva en skön resa till ett varmt land...deltar i en tävling om en design på en bikini för Nelly.com
Jag har även designat en ny chipssmak för OLW mina heter Sour västkust.
Med smak av chili-kräfta och sourkrydda, tror faktiskt på denna kombinationen, kan bli hur lyckat som helst...
Tiden får visa om det är jag som vinner och lite röstande från mina kära anhängare ute i vårt avlånga land.

Go mama go...som sagt har massor av ideer i huvudet och nu får inte alla plats längre..de börjar sippra ut.

Hur som helst så är det vanlig vardag fram till finlands nationaldag- skärtorsdagen...sen är alla skolynglingar hemma igen och jag får inget vettigt gjort (skolarbete syftar jag på) utan får ligga lite lågt med detta till allt blir som vanligt igen.

Hoppas att väder gudarna är med oss och att påsken blir en orgie i sol och natur som spricker upp i grönska och lite blomster. Inte klokt vad orden väller fram...

I morgon börjar dagen med en jättelång promenad från verkstaden där mua lämnar in ett stycke Volvo för korrigering av lackskada som ett stycke granne orsakade (dock inte med flit)men som innebär några dagar utan bil=långa promenader.

Men det kanske är bra för både hund och min motion...tänker på min nydesignade bikini, kan vara kul om jag själv kan använda den när jag vinner:) Sluta aldrig drömma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0