Jaha, snabba ändringar



Bildbevis på att våren faktiskt är kommen...fast det regnar idag:(

Det var uppehåll när vi var ute med hundarna men sen kom det igen, ja,ja kan tänka mig att allt växer snabbare med lite vårregn (fast all snön som smält?)

På landet hade vi så mycket vatten överallt för bäcken har svämmat över så att vi fick gå med gummistövlar på kalas i lördags (för att komma fram torrskodda) kände mig lite som en bondmora på äventyr...

Det blev ingen jättelång promenad från Tagene i morse, (tur det med tanke på regnet) för min alltid så goa Markku hämtade upp mig utanför verkstaden. Bilen lär jag inte få se förrän i nästa vecka eller nåt sånt dumt, suck.

Har fått gjort lite skolarbete, fast jag trodde att det inte skulle lyckas, bra , för då ligger jag i fas med min planering.

I morgon har jag mina damer på kurs och sen är det till akupressören på kvällen.
Jag har några blockeringar som behöver maka på sig för lite energi som skall flöda fritt, jisses vilken fart det skall bli på mig sen, hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0