Ont i huudet...tredje dagen



Se vilka vackra tulpaner Ida fotograferade förra våren...jag längtar efter att få se grönskan igen.

Vaknade med huvudvärk idag igen,stort missnöje över detta då jag skall göra mina uppgifter i acess så att de kan skickas in till Lars som skall godkänna:)
Hittade en ask med Ery max som jag tänkte att jag skulle börja medicinera mig med för det är ganska solklart att det är en bihåleinflammation på gång igen:(

I morgon förmiddag bär det av till Ullared för att inhandla det mesta som behövs inför våren och hushållet, kanske en ny jacka och en bra handväska?

Kan inte hjälpa att jag blir lite lyrisk varje gång vi handlar där...jag gör så mycket fynd och jag har med åren lärt mig att skippa alla impulsköp, bra va?
Hoppas bara listan inte blir så lång som förra gången, i höstas, 4500:- eller nåt sånt gick det på, fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0