Solsken idag och kurs

     

Jag har hittat två snygga vårjackor på Odd Mollys hemsida...den ena i skinn och den andra i bomullscanvas, fodrad.
De är snygga båda två och vill ha faktorn är hög...men det är nog priset också. Jag får vara glad om jag har råd att lösa en av dem :)

Idag är det ny kursdag och vi skall besöka internet för att lära oss hitta och att kunna spara det vi hittar så att vi vet var det finns till nästa gång..mm.

Nu på morgonen skall jag och Milou ut på en promenad i detta sköna kalla vårväder...brrr innan solen hinner värma upp ordentligt, för sedan är det kurs i några timmar.

På kvällen skall jag iväg (med Timis bil, min gamla Bettan, Audin) till Rannebergen för en välbehövlig genomgång av hela kroppen, akupressur. I morgon lär jag ha ont överallt...

Kommentarer
Postat av: Marre

Fina :)

2010-03-31 @ 12:11:04
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0