Solsken,underbart

          


Har lite beslutsångest....gillar alla tre....tre olika modeller för olika behov, men det kostar pengar att köpa alla.

De två första är riktiga träskor från Calou och den sista gröna är i mjukgummi, som är bra stötdämpning för ben och knä, suck...vill ha alla:(



Nu är det riktigt skönt att promenera ute, snön är snart ett minne blott och kommer förmodligen inte tillbaka förrän till nästa säsong...dec -10, hoppas jag.
Idag skall jag få massage av Marika, köra Eve till riskutbildningen, som är på 4 timmar, handla mat till helgen och hinna plugga och laga middag. Dammsugit har jag redan gjort:)

Det är bara dammtorkningen kvar, men det går alltid med lite musik...fartfylld hårdrock så är det snart fixat.( Axe eller lite Dio)

Kom på att jag behöver en ny vårjacka också...

Idag är det våffeldagen, får se om jag hinner grädda några senare ikväll?

Lilla Maja blir 6 år idag, Hip hip hurraaa!

Hon skall ha lite kalas idag och sen ett på Söndag, kram gumman (om du får läsa detta)
Nu ska jag in duschen och sen ska lilla Losan på promenad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0