20 år gifta i December i år

                            


Helt underbart att jag får vara med min underbara Make på karibienkryssning i 7dagar i Nov/Dec i år.
Vi firar 20 årig bröllopsdag...lätt att hålla reda på,då Timi (vår förstfödde son) döptes samma dag (29/12 -90)


Det skall bli riktigt spännande att få vara med om en lyxkryssning i sann amerikansk anda, sand mellan tårna och god mat...solen och alla goa människor:)Vi åker från San Juan puerto rico.

Men innan dess har jag mycket annat roligt att se fram emot.

Min första meandi träff var helt outstanding! Jag ler fortfarande när jag tänker tillbaka...alla dessa goa galningar, ni gav mig en riktig kickstart!

Nu är alla ordrar ivägskickade i systemet och lilla jag kan bara luta mig tillbaka för att skriva så orden glöder-plugg...den sista stora individuella uppgiften..en rapport på 20-25 sidor om hur det är att starta och driva en webshop...för det gör jag ju:)

Måste bara börja med min marknadsföring för att få igång affärerna:)

Har lite inredningsnoja mitt uppi också...snart är alla rum klara (inom tre veckor)och nytapetserade med nya inredningsfinesser och en del nya möbler. Hannu på Big Room fixar så att Tonis fräcka soffa och Idas nya breda säng (140cm) kommer hem säkert.

Sen är det bara resten kvar, fniss, Maria tror att jag blivit tokig...kanske jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0