Antons 15 års kalas igår



Nu har Anton fyllt moppe och ja ni vet...fast den här blå saken var Timis ögonsten tills han sålde den.
Anton köper nog en snyggare och lite nyare sak...tror jag:)

Kalaset var hur bra som helst, solsken, varmkorv,Silviakaka och Lis underbara cupcakes...stön såå gott!

Baddräkten sitter ändå tajt som det är...beach 2011 here I come...typ

Njuter av vädret och låtsas att det inga problem finns, fast jag vet att i början av veckan skall resten också lösas med hjälp av lite Skype och en go lärare med stort tålamod, fniss.

Sen skall jag bara göra sånt som jag vill göra( iallafall i en hel månad) sen får vi se vad jag hittar på...för det brukar jag göra.

Just nu är allt ok:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0