Fast vid datorn



Med en hund som klamrar sig fast vid halsen på mig...får inget gjort idag.
Båda datorerna ska jvlas med mig och nedladdningar av VB går åt pipan.
Vill bara ha klart allt arbete så att jag får vila hjärnan lite i några dagar:)
När jag tre timmar senare äntligen kan börja jobba kommer jag inte ens halvvägs innan
familjen börjar ramla in genom dörren...orka.

Jag vet...ska inte gnälla jag har det såå bra och ja ni vet...men ändå:(

Försöker hålla paniken borta...

Nåt bra har hänt i alla fall och det är att Eve, min goa svärdotter, har klarat körkortsprovet och är därmed klar för uppskjutet...uppkörningen menar jag, suck...ni förstår ju hur det står till i huvudet på mig.

Solens strålar skymtade en kort stund idag, man får vara glad för det lilla som det bjuds på:)

I morgon är en annan dag...bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0