har inte hunnit skriva



Har inte hunnit skriva på flera dagar...



Jag har en hel del med skolarbetet att göra och har mina träffar (meandi) där emellan. Kundkontakter och rapportskrivning samsas om platsen i min hjärna och jag kan säga att blodtrycket ligger "lite" högt just nu.

Snart blir det några uppgifter mindre per dag då det är sista månaden på skolan i Tärna (blandade känslor)

Tröjan här ovan är faktiskt en av många som jag har designat i min nätbutik-länk till vänster i kolumnen.
Shirts 4U & Me...




Förklädet är en av mina presentartiklar som finns i butiken.


Det är inte klokt vad mycket som rör sig i huvudet på mig konstant...tur att några av mina ideer får komma till användning.

Beställde precis hem en god familjepizza från Backa Pizza online-hemkörning...suiveränt för en små stressad mammaleena som mig.
Nu hinner jag äta innan nästa träff som är hemma hos min goa bilkompis Maria.A klockan 18:00, det ska bli såå roligt och hoppas att jag gör bra i från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0