Massor att göra...




Idag har vi varit iväg till Tollered vid Näs och tittat på all mark som vi numer är delägare i...vilket underbart område.
Hela bygden andas bullerbyanda och landskapet är fantastiskt böljande och med sjöar insprängda lite här och var.

Vilket ställe att bo på...
jag får en massa bra ideer om vad man kan hitta på där...med marken menar jag.

Den lilla mysiga sjön som är badvänlig lockar med en och annan tältnatt och kvällsfiske.

För övrigt så har jag skolledigt idag...behöver stabilisera mitt blodtryck lite:) Det gjorde nog susen med lite sill och snaps till middag.

Nu är det nedräkning på skoljobb och lien under halsen tills allt är klart, sen kan jag göra lite vad jag vill...känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0