Sköna Fredag!



Letar efter en liknande sensuell tavla att hänga i vår nytapetserade hall...den delen som skall bli ett softrum...bibliotek med böcker, ljudböcker lite go musik och vackert att se på.
Idas säng är förhoppningsvis på ingående innan regnet börjar smattra...och lister skall på plats...sen kan jag fixa resten, tavlor fåtöljer och en massa böcker, ett litet bord och en matta sen är det klart:)

Toni har äntligen kommit på att han inte skall ha långt hår (jippii) jag skall klippa honom snart:) för han vägrar att gå till en salong, han vill göra det hemma.

När jag ändå är igång kan jag väl klippa gubben min också...
Nackhåren behöver ansas och ja lite varstans egentligen.

I stället för att leta tavlor och plugga skall jag unna mig att byta tyget på våra köksmöbler...det har väntat på mig i en vecka nu:) Man är väl inte bläckfisk heller...fast det hade varit bra ibland.

Sen tycker jag att jag är värd en skön massage och softa i soffan...det har jag inte hunnit med på hela veckan:) Inte konstigt att den aldrig blir sliten, fniss, vill snart ha en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0