Nedräkning!

                                

Äntligen! Snart dags... vi har förberett oss så gott det går med vaccin och inköp av kläder till kaptensmiddag:)
Just nu känns det inte så fräscht när hasfluss och feber har präglat början av veckan, men som tur är fungerar penicillin direkt och både jag och Markku är på bättringsvägen.Doch trött och seg...

Nu sitter jag med en av mina svenska uppgifter som måste vara klar innan vi far iväg, skriva och berätta om haikudikter,Japanska kortdikter, endast tre rader med kärnfulla ord. Riktigt kul faktiskt!

Milou är som vanligt, trött och sover under täcket, blänger på mig när jag går upp på morgonen, som för att visa att han inget intresse har av att gå upp tidigt.

Verkar som att det blir ett gott väder idag... får se om det blir snökaos imorgon som utlovats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0