Snöstorm 9/11-2010



Idag är det inte bara frostiga löv ute...det snöar, rejält och blåser kraftigt. Jag som inte hunnit vintersula bilen ännu blir sittandes hemma idag, för dit ut vågar inte jag utan riktiga däck.
Mina datadamer har lämnat huset och jag försöker fokusera på vad som var viktigt att få gjort idag. Ida vill till Tofta mot alla odds och jag fick tag i Jill så att Ida kan åka med dem ut. Markku får hämta hem flickebarnet senare ikväll...prioritet på däcken:)

Jag tänkte att jag skulle steka lite pannkakor ikväll men det verkar som att jag får skotta en andra gång i uppfarten för det har redan snöat igen över min skottning och grusning i morse.
Milou tittade trött på mig som att -Nä, snön kom ändå.

Men när han var ute på sin morgonrunda med Ronji så fick han kalvspratt och busade i snön som om den var efterlängtad:)


Maria C har en nervös dag på hospitalet där hon skall skriva in sig för sin efterlängtade magoperation...vi håller tummarna (fast jag vet att allt blir såå perfekt)för att det inte tar så många timmar att skrivas in.

Timi, min äldste son har också börjar blogga...med kompisen André...dudes...devote.se...ja vad skall man säga?
Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0