Jösses Amalia



Sitter med husskisser, skolböcker och me&i hela dagarna så jag kan påstå att jag har nog att göra:)
Det blir lite hett om öronen emmellanåt, men andas jag in djupt och fokuserar så löser jag även detta.
Skissen här ovan är bara en av många varianter som kan funka för oss ute i Glöskär... vi tittar vidare.
Vi har en arkitekt som skall ta sig an att rita vårt hus efter våra önskemål och anpassat till hur vår tomt ser ut:)
En lite bit dagligen så är vi snart där...

Jag har så mycket att stå i, så det blir inte mycket läsning för mitt höga nöjes skull, utan en 8 böcker på 4 veckor som skall läsas snabbt för att kunna fatta pennan och skriva uppsatserna som hör till...
Lägg därtill planering och genomförande av me&i jobb, en kurs i andlig utveckling och några större fester (Timis 20 års fest och Mikael Lasus 40 års fest) som skall besökas och två konserter.

Jag behöver verkligen åka till Karibien i November...för i slutet av Oktober är jag nog ganska mör:)

Nu är det bara en uppsats kvar innan torsdag som skall skrivas och en bok som måste läsas...bäst jag börjar genast så att jag blir klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0