Sköna söndag...eller inte



Hildur och Ida ute i höstsolen med ett litet skogsväsen som ville vara med på bilden:)

Jag kände mig inte lika vacker och krispig när jag vaknade i morse...trött och världens migrän efter en trevlig 40 års tillställning hemma hos Mikael och Katharina. För lite sömn med för mycket att bry sin hjärna med, kan ge de mest störande migränanfallen när man allra minst förväntar sig detta.

Fortfarande på kvällen känner jag av huvudet som vill ha semester men inte får detta...jag tyranniserar med diverse skoluppgifter och planering av datakurser istället. Sova får jag göra senare...

Jag har några böcker som pockar på uppmärksamhet, både skrivna sådana och de som fortfarande är i planeringsstadiet, i min hjärna, bilder, känslor och sådant som vill få ett hem, i en bok någon gång någonstans:)

En lite webshop som behöver vårdas och lite annat pyssel som fått stryka på foten ett tag...sömnadsarbeten och lite gott o blandat. Tiden är knapp nu förtiden och jag har fått till mig, att kortare kommer den att bli... så det är nog bra om jag kan lära mig att prioritera litegrand...har inte lyckats så bra med etta ännu:)

Först ska man lära sig att bli en ja -sägare för att i ett senare skede lära sig att säga nej...eller hur var det nu?

In i svetthyddan (bastun)och rensa i röran(hjärnan), för att sedan sonika krypa in i jamasen och få en välförtjänt nattvila... i morgon är en annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0