Äntligen Fredag:)




Jag älskar mina udda släktrelationer där hela familjer är släkt med mig sinsemellan:) Typ...min goa kusin via min faster i norra sverige blev far...kontentan -hans son är syssling till mina barn. Farfar i det här fallet(min kusins far) är också min kusin, den vägen blir den nyblivna faderns son mina barnbarns pyssling (när mina barn får ungar)
Det är alltid lika kul att se människors ansiktsuttryck när jag försöker berätta vår släkthistoria/relationer för den är lite udda:)
Sen så har jag ett flertal kusiner som är kusiner via båda sina föräldrar, som är mina morbröder och fastrar.

Nu är det säkert många som sitter med pannan i djupa veck...detta gott folk var veckans klurighet,fniss:)

När jag inte funderar över mina släktrelationer så sitter jag med näsan i boken och läser för glatta livet...det är så många böcker som skall plöjas igenom tack vare den nya utbildningen i växjö.
Men, men, Rom byggdes inte heller på en dag:)

Fredagsmassage och lite soffmys skall också hinnas med ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Räkna inte med att jag fattar ngt om din släkt!! jag har fortfarande inte förstått hur det ligger till med karii och riita ;-)

2010-09-10 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0