Höststormarna drar in över Götet



Ungefär såhär ser det ut idag...fast här blåser regnet in underifrån, suck.
Blåsten gör att det inte går att använda paraply, hel regnoverall är att föredra, men det är det inte alla som har.
Ida, som har namnsdag idag skall till stan och titta på valstugor...och ikväll skall hon rida...det blir en blöt flicka med andra ord.
Stackars Milou har inte fått sin regnoverall ännu...han vill nog inte ut idag. Det sägs på radion att det skall hålla på i tre dagar.

Idag skall jag och Markku till Floda för att titta på helhetshusen som är till salu, mest för att se hur de är byggda:)
Det är ngot sådant som vi vill ha i Glöskär nu när vi ritar vårt nya hus.

Nu skall jag köra in Ida och Lina till Nils Ericssons platsen och sen måste jag plugga lite och väcka Toni som är hemma med halsont.


Kommentarer
Postat av: Marika

Uscha! Ogillar allt regn, höst i all ära men slippa regnet tack :)

Gjort ny blogg, gillade inte mitt förra bloggnamn :)

Kramis

2010-09-16 @ 19:12:48
URL: http://katrimarikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0