Me&i träff hemma ikväll

                        

Ikväll jobbar jag hemifrån:) Det kommer många glada tjejer i olika åldrar för att se och prova höstens ursnygga och fantasifulla kollektion från me&i.

Efteråt blir det lite fika...har bakat en långpannekaka med hallon och blåbär...mums.

Förutom förberedelser inför kvällen har jag läst många kapitel i storytellingboken...många sidor kvar...sen är det dags för den engelska varianten, suck.

3 andra böcker som behandlar ämnet NLP (neurolinvistisk programmering)skall också läsas innan slutet av september...det blir mycket näsa i böckerna nu. (har jag fått en känsla av)

Nej, nu får jag ta min goa hund i tassen och promenera en bit in skogen så att han får göra sitt, innan jag lämnar över honom till Timi och Eve i några timmar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0