tidsbrist och ett blodtryck som stiger



Harmoni är för mig en utopi känns det som... Har att göra både med jobb, utbildning, familjen och djuren:)
Nu kan jag påstå att jag har fått det lite hett om öronen med tanke på mitt stigande blodtryck, som alltid när jag går in för något 100%

Nu är det bestämt och klart, det blir en uppföljningskurs i datakunskap för mina damer 60+ och den börjar tisdagen den 19/10, ser fram emot detta och att få träffa er alla igen efter en lång tids uppehåll.
Skall bara göra klart planeringen så blir det bra:)

I morgon fyller min älskade, förstfödde son, Timi 20 år och blir vuxen på riktigt och får lov att handla på apoteket röda näsan alldeles själv...

Kalas i morgon bitti här hemma med en nybakad tårta och kantarellmacka till frukost.
Senare vid lunch mer korrekt så kommer Marre och intar vårt frukostbord och använder detta som massagebord så att vi tjejer som är i behov av knådning skall ligga säkert:)

Nu måste jag packa in presenten och lägga mig,för jag är så trött och faktiskt snörvlig och hostig med...stön, ha det så gott och gör inget som ni kan behöva ångra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0