Tillbaka från Växjö:)



Glömde vattna mina orkideer innan jag åkte, men de verkar må utmärkt:) Jag får ge mina blommor en skvätt vatten idag istället.
Kom hem sent igår efter mina första två dagar i Växjö med huvudet fullt av fakta, information och en massa ideer om hur och på vilket sätt arbetet bäst skall genomföras...måste landa lite först, andas och sortera innan jag kan börja.
Jag beställde hem ett tiotal böcker som vi måste ha under utbildningens gång och idag blev det 6 böcker till...
Det är meningen att alla skall läsas och förstås...eller i alla fall förstå så pass att det går att göra en begriplig sammanfattning:) (Japp, det blir mycket läsning med andra ord)

Idag är det fredag och innebandy för grabbarna och min alltid lika
efterlängtade massage...fast idag blir det på dagtid istället, för jag har sumban och min kollektion som skall hämtas i partille och ett lass med böcker från adlibris.
Sen är det fritt fram för rökt renkött och en mustig rökporter till:)
Känner jag mig själv tillräckligt väl så tuppar jag av i fotöljen innan favoritprogrammet hinner börja...inte av ölen utan av alla nya intryck och träning med efterföljande massage brukar suga musten ur mig.



Lyssnar på HIM och känner lite saknad av min förstfödda,underbara son som är på väg upp i landet med sin goa Eve på hennes morfars begravning. Tänker på er! Puss!

Vi träffas inte så mycket när alla har fullt upp med sitt och ständigt på språng...men det är livets gång...dags att klippa den där navelsträngen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0