Inte klokt vad fort tiden går...



En stor, härlig skål med frukt skulle sitta fint... men våra bananer börjar bli bruna, våra äpplen är försvinnande små och clementinerna jag köpte har sett sina bästa dagar, träiga och äckliga, usch:(
I morgon bär det av till hufudstaden för att redovisa våra ComHem projekt som vi kämpat med i några dagar/veckor. Hoppas att det går bra och att vi slipper strul under redovisningen.

 I morgon är också den dagen då vi måste se till att få iväg våra ritningar för bygglovsansökan...det börjar bli lite långbänk nu känns det som. Tummarna upp för pulpettak med sedum... för det är vad vi vill ha och inget j...la sadeltak!



Annars ser huset riktigt bra ut(huset på bilden är inte vårt, men lite i stil med vad vi vill ha med tak och sedum) och det verkar som att vi faktiskt har tänkt på allt den här gången, tom. ett takfönster i sovrumstaket, så att vi kan ligga vakna på nätterna och kika på alla miljarder stjärnor som finns ute på landet:)

Jag vet... stjärnorna finns överallt... men i Glöskär lyser de i den nattsvarta himlen som inte är solkig av stadsljus.

Ve och fasa.. när jag tittade ut genom köksfönstret så snöar det igen! Vill inte!
Längtar såå mycket efter barmark och sol med vårblomster.



Vårt hus sett från gatan i vinterskrud... jag vill hellre se lite tussilago och grönt gräs.



Ja, t.o.m maskrosor är välkomna nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0