En söndag i januari



Gryning över Kärrfibblestigen en vardagmorgon... vackert, men jag längtar redan efter barmark och små blommor. Det är långt kvar till dess då vi är i mitten av vintern och resten kvarstår.
En solig promenad ute i Tofta skvallrar om att fåglarna mår bra och är förväntansfulla inför vårens ankomst... när den nu blir:)
Hemma blir det lite arbete på Tonis golv som skall bytas och jag skriver klart min första uppgift i Digital Storytelling för den skall in idag.

Funderar på att göra en krämig lasagne till middag idag med vitlök och pepprig tomatsås för att höja chansen att hålla sig frisk resten av vintern.
Fick mig ett skrattbryt i går kväll när vi skulle lägga oss... Markku, min alltid lika underbara make, ställde sig på vår hypermoderna nyinköpta personvåg och skrek ut (fullkomligt) Så här mycket kan jag inte väga! det måste vara fel på vågen!
Hahaha... jag skrattade så jag tjöt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0