Redan den 8:e Januari



Snön är riktigt vacker när den ligger där den skall... helst orörd.

Idag har det regnat största delen av dagen och vi fick hitta på något kul att göra, så vi satte oss i bilen och halkade iväg till castingen i Majorna. Jag tog några foton jag också men inga som jag ville behålla, hahah.

Ida och Carolina S blev erbjudna modellkontrakt:) Ida skall ta sig en riktig funderare för det är ändå ett avtal som ingås och förväntas att fullföljas oavsett uppdrag eller inte.



Milou sitter och väntar på att alla våra skidåkande familjemedlemmar skall komma "hem" igen. Han var outröttlig i sin väntan. Ibland gav han skall till förbipasserande som skrattade gott åt honom i fönstret:)




Tallarna på utsidan är vintrigt vackra att se på.



Trind och go efter vår karibien resa och jul/nyårshelgerna har jag lovat mig själv att krympa mig själv någon storlek innan sommaren är slut. Det är det bästa löftet jag kan ge mig själv och det är jag värd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0