22 Mars = min faster Riittas 50 års dag!



Min goa faster Riitta blir 50 år idag... inte klokt vad fort tiden går...
Det blir en fullspäckad vecka med två saker inskrivet i kalendern, varje dag.

Måndag, igår blev det till att det plocka ihop vardagen efter helgen, hämta kurslitteratur, köra pappa till och från verkstaden,fixa gympaskor till både mig och Ida (dottern) samt föräldramöte på Burgården, Tonis gymnasieskola, inför studenten.

Idag blir det att göra två intervjuer om Oscar den 2:e och hans besök i Ronneby brunn, faktainhämtning, läsa i storytelling i upplevelseindustrin och börja skriva så smått. Köra och hämta dottern till/från stallet samt att träna på maskinen.

Onsdag, i morgon, står läkarbesök med Toni på förmiddagsschemat och kl: 13 är det utvecklingssamtal med Evelina (svärdottern) och hennes lärare på Angeredsgymnasiet. Sedan är det plugga som gäller för att hinna klart alla uppgifter.

Torsdag börjar med simning med lillasyrran (Nina) och plugg under dagen, städa hela huset och efter middagen blir det besök hos svärföräldrarna för att fira Maja, som blir 7 år (redan)den 25:e på fredag.

Fredag morgon, förhoppningsvis kan det bli ett frukostmöte, annars så står plugga, förberedelser inför kalaset(stryka kläder, packa in presenter)för vi hinner inte på lördag, på min att göralista. På kvällen skall mina söner till Trägårn och kolla på Ensiferum och Children of Bodom, massage för min del på kvällen:)

Lördag, upp klockan 8:00 för att köra Ida till stallet och vi själva skall såga ner lite träd inför byggstart, hem igen i god tid innan kalaset för att fixa oss i ordning. 50 års kalas och mingel med goa människor, men hem i tid för en god nattssömn inför söndagens spännande dag.

Söndag, efterlängtad och spännande, upp tidigt ca 7:00 för att köra med Maria till Frillesås och vara på vår sitsta kursdag med vår härliga Jenny, medium och utbildare inom andlig utveckling. Som vanligt somnar jag nog tidigt efter kursen, för jag brukar vara helt slut efteråt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0