Är så förbannad!

Anledningen till min ilska är detta...jag klickade i november förra året på en sidolänk till ett företag som heter MTM Trading International som säljer kosttillskott. Fick hem produkten och upplevde att den var inte vad jag förväntat mig, så jag mailade till företaget för att säga upp mitt abonemang... tror du att jag lyckades, nej!
Nu dimper det ner nya värdelösa kapslar i brevlådan och om ett par dagar även en ny faktura då företaget lejer bort sin faturering till ett annat företag som i sin tur kräver oss blåsta på pengar. Blåsta säger jag då det inte finns någon som helst möjlighet att säga upp det sk. abonnemanget på produkten som man testat i 30 dagar.
Men nu skall jag börja operation smutskastning och polsanmälning om det inte slutar dimpa ner räkningar och produkter som jag inte vill ha i min brevlåda. I morgon ringer jag KO i GBG och pratar med dem så får vi se... men jag har vidtagit lite andra åtgärder också... mina energier kan nå långt och med lite hjälp även till de som behöver sig en läxa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0