Dagarna bara rusar på...



Isen smälter och marken gör sig redo för grönskan och den analkande våren...hoppas jag:)
Idag är det helt underbart väder med solsken och bara några få minusgrader, som förhoppningsvis blir några plusgrader framåt eftermiddagen.
Jag har en bok som måste läsas och en som jag vill läsa... den första heter Storytelling- marknadsföring i upplevelseindustrin och den andra som redan är påbörjad heter Labyrinten av Kate Mosse, såå spännande.
Tjock och tung men ändå såå lättläst, den kan jag gladeligen rekomendera.

Igår köpte jag en underbar fågelbok där man kan leta upp fågeln man sett och samtidigt få höra hur den låter... den bara måste vi ha då vår gamla brann upp när stugan brann.

Gjorde en liten sväng till sovrummet för en stund sedan och såg mina två små godingar, Milou-nakenhund och Peppan- grön undulat, ligga brevid varandra i vår säng och gosa i solstrålarnas värme.
Helt underbara de två:)

Nej, nu får jag göra slag i saken och börja bläddra lite i olika böcker... nån som vet nåt om gamla kung Oscar den andre?
Behöver lite info om honom till ett case om ronneby brunn från förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0