En vacker tisdag med solsken och humöret på topp



Längtar efter grönska och dofter...
Nu har jag gett upp hoppet om att hitta Idas tapeter, som vi ställt undan någonstans och inte kan hitta igen:(
Det är så typiskt oss... sen när vi köpt nya och tapetserat hennes rum så kryper de fram.

På skolfronten är det roligt för närvarande då vi har fått riktiga case att arbeta med och lite ny energi i arbetet med detta:)
Spännande, för best story wins...

Längtar redan till landet igen, för att kunna fortsätta att röja och njuta av lugnet därute på kvällen med en brasa, (utomhus då det redan brunnit inne) med ett glas rött och lyssnandes på morkullan, som kväker som en groda, när han flyger över gården på kvällen... så målmedveten.

Fick tips om en riktigt bra fågelbok med 150 fåglar och deras läten... skall köpa in denna då min gamla brann upp.
(Skriven av Jan Pedersen och Lars Svensson)

Nu skall jag sätta igång med min planering inför LIAn då den skall in snart.
Njut av naturen och ljuset, det gör jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0