Ibland funkar det att bli riktigt arg...verkar det som

Ibland är det bra att sätta ner foten och släppa ut sin ilska och frustration. När jag kom hem efter en heldag med mina kurskamrater, som är i Göteborg för ett studiebesök med företaget Stylt Trampoli, fanns det inte mindre än två mail från företaget som gjorde mig så ursinnig igår.
De har avslutat mitt sk. abonemang utan krusiduller och fakturan kunde jag riva och behålla produkterna om jag ville. Men det ville jag inte... för igår postade jag iväg ett brev med kapslarna jag fått och ett ilsket brev där jag förtydligade min önskan om uppsägning... känner mig ganska nöjd nu, faktiskt:)
Inget ont som inte för något gott med sig.
Nu skall jag njuta av kvällens sista mystimme innan läggdags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0