Måndag och lite vår i luften

            

Bara lite tapetfunderingar som finns i mitt huvud:)
Den första är en ide som jag har om det lilla badrummet... går i valnöt och vita väggar med en tapet under glasväggen framför handfatet.

Den andra bilden, favoritkatalogen för tillfället:)
En ljus tvärställd tapet i köket kan funka fint till mörka golv och luckor i vitt och valnöt eller nåt helt annat. Man vet inte så noga ännu... vi måste ut och sondera terrängen vad det gäller köksinredningen då vi inte är helt på det klara med vad det är som funkar bäst...ännu.
Glöskär är i alla fall ett helt fantastiskt ställe att bo på och nu skall våra drömmar besannas...i ett helt eget designat hus dessutom:)

Jag har börjat att sälja av lite grejor hemma i Kärra som vi inte tänker flytta med oss... som ett litet biljardbord t.ex.



Någon som är intresserad? Kontakta mig via kommentarer i så fall:)
Nu skall jag och Milou åka in till Kungälv och lämna in kompletterande bygglovshandlingar och sedan släppa av Ida på stallet i Tofta då hon, Lina och Vera rider ut en sväng.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0