Söndag...efter nattjobb

En underbar färgpalett på träden när jag kör från Kärra hem till lugnet i Glöskär. Ibland glömmer jag av att jag faktiskt tycker att hösten är fantastisk :) Speciellt i år då vi fått sol och härligt väder hela sommaren, hoppas bara att det håller i sig så att humöret ligger på topp långt in i december.
 
Lekte lite med bilden av några löv...borde hinna med mer kreativt skapande för det är ju så kul :)
I dagarna har jag återfunnit en del av mig själv, en pusselbit som varit borta, förträngd eller bara bortglömd under många år, ja närmare 30 år, kompisar som fanns i min vardag när jag som vilsen tonåring sökte mig själv...nu har jag fått tillbaka några av dem och det känns faktiskt som att cirkeln är sluten. Kul att se att så många fortfarande minns mig och vill ha kontakt :)
 
Kan inte sticka under stol med att jag varit lite frånvarande i min vanliga vardag under några dagar och hamnat bland gamla minnen, både bra och dåliga, kanske för att bearbeta...vad vet jag, men nu känns det bra.
Ser framemot att få träffa folk från förr och få höra deras berättelser om sig själva och sitt liv, för jag hoppas innerligt att alla har det bra <3
 
Nu blev det lite sentimentaldravel, men det måste också finnas för att det skall bli balans någonstans...hahaha.
 
Den här dagen skall jag fånga med kärlek, dans och god mat!
Ha det så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0